Ozbek42 Kızlar bebegim tam 7 aylık 4 gün önce ateşi oldu salgın galiba ishal falanda vardı doktora götürdüm hafif boğaz enf dedi . Hastalık geçti ama şmdide vücudunda böyle kızarıklıklar var başına gelen varmı.. 6. Hastslık mı ? https://imgyukle.com/i/Xweeq https://imgyukle.com/i/XwWcP
Cihan Ozbek42 6. Hastalığa benziyor 3-4 gün dirençli ateş olur sonra böyle kırmızı lekeler çıkar korkma bir haftada kendiliğinden geçiyor ilaç kullanmana gerek yok sık sık yıka yeterli
Ozbek42 Minnakseven ne yapabilirim peki ilaç falan verdi mi aşırı huzursuz hem diş dönemi çok ağlıyor.
Minnakseven Ozbek42 bı antibiyotik yazdı ama hemen verme beni ara dedi her gün arıyorum henüz vermedim bizim 5.gün düzeldi ishal de olmadı sadece şu an iştahsız ve biraz huysuz.doktora gitseniz o daha iyi bilir farklı bişey de olabilir sonuçta
Ozbek42 Minnakseven antibiyotik kullandı oğlum suan ateş yok ishal yok 1 gün sonra bunlar cıkmaya basladı
pattisanne Aaa benim kızımda da var şuan ben sıcaktan alerji olmuştur diye düşünmüştüm sağlık ocağına götürdüm 2 gün boyunca dirençli düşmeyen ateşi vardı. Daha sonra bir anda ateşi düştü ve bu döküntülerden çıkmaya başladı. Acaba bu döküntü ne zaman biter