iki_prens_annesi Slm hanimlar elimin ustunde uzun zamndr bi sisme gordum onemsemedim zamanla buyumeye basladi bi findik kadar diyim netten baktim yag bezesi gibi bisey diyo bu riskli bisey mi dr gidecem ama hangi bolum bakiyo bilmiyom yardımcı olursanız sevinirim 😊😊
Feminel iki_prens_annesi tam emin olmamakla birlikte genel cerrahi olabilir göğsümde bir beze çıkmıştı sonra büyüdü local ile alındı o zaman genel cerrahiye gitmiştim
Mom62636362 iki_prens_annesi bana biraz genel cerrahi gibi geldi ama cildiye de olabilir emin değilim. Hangisine giderseniz gidin zaten bölüm yanlışsa doğrusuna yönlendirirler
Pinar_kb iki_prens_annesi benim annemin elinde de vardı. Yillarca durdu aldırma gereği duymadı. Sonra bir sabah bakmışki yok 🤷♀️
minikkizim iki_prens_annesi genel cerrahi canım. Bilekte bu tür yağ bezeleri oluyor merak etme önemli biseh değildir
Dilaylaa Genel cerrahi olması gerekiyor alıyorlar sonra bakıyorlar önemli birşey değil ama yinede test ediliyor diye biliyorum 🌼
Dilaylaa iki_prens_annesi alındıktan sonra test ediliyor ona göre bilgi verilir size . Genel olarak önemsiz ama doktor size daha iyi bir bilgi verir sanırım.