BalarisiYusra Kızım Alttan ön iki diş çıkarmıştı. 2 gündür yeni gördüm üst taraftan 2 yandaki diş patlamış. normalde alttaki ön dişlerden sonra üst ön dişler önce patlamaz mı belli bi sıraya göre ilerlemiyor mu bu merak ettim böyle durum yaşayan var mı
Giizzeemm BalarisiYusra benim oğlum ilk üst köpek dişini çıkardı sonra altları çıkardı sonra üst iki şeklimde ilerledi bi sırası yok değişebilir dedi doktorumuz
bebekhikayesi_1 BalarisiYusra benim kızım da sağ alttaki dişini çıkardı şimdi diğeri geliyor aynı anda gelmiyor muydu 2si bunların ? Bide üstte de sizin dediğiniz yeri kaşıyor ordan da gelecek galiba bi şişlik var🤔
Agustosbocegi BalarisiYusra banimkinin üst ön dişleri daha yeni patladı tabi daha çıkmadı altı hiç yok 🤔🤔
BalarisiYusra Giizzeemm anladım internet hep doğruyu söylemiyor o zaman sıralama yapmışlar da internette baktım aynı gitmiyoruz 😂
BalarisiYusra bebekhikayesi_1 bizim de aynı anda gelmedi alttakiler 1ay sonra felan geldi kimisinin aynı anca çıkıyormuş ama kaşıyorsa kesin çıkar kızım artık emerken çok ısırıyor canım yanıyo valla 😀
bebekhikayesi_1 BalarisiYusra benim bebek de ısırıyor dün baya ısırdı yani omzumu inanamadım.. yandık en korktuğum meme ucunu ısırması🤯😰
BalarisiYusra bebekhikayesi_1 meme ucu ısırması kaç gündür yaşıyorum acayip ısırıyo oyun oynuyor bide gülüyo bana bakarak felan 😂😂 yara oldu acıyor valla