Bebeğim 20 günlük, emiyor sütte iyi geliyo fakat süt cok tazıkli oldugu ıcın yorulup uyuya kalıo ve indirdikten 10 dk sonra ağlıo hep ac mamayi denedım bi biberonu bitiriyor ve güzel uyuyor . Gögüste uyuklamasının sebebi ne ? Cünkü 20 gündür artık belıme kramplar girdi cocuk gögüstenncıkmak kattiyen istemıyor..