iki_prens_annesi prensannesi55_ Aa x kutusu cikmstr ozamn sana bnada x cikti oda garnier yuz temizleme suyu oda esimin adina cikti🤭
mertinannesi_ iki_prens_annesi bende baktığımda kutu hazırlanıyor yazıyordu mesaj geldi kargo dagıtıma çıktı diye ondan haberim oldu
busrasilra14 iki_prens_annesi bu denebuni kutusu nedir acaba. Cok goruyorum burda ama ne oldugunu bilmiyorum
iki_prens_annesi busrasilra14 Bu bi site cnm uye oluyosun formu dolduruyorsn ara ara kontrol ediyosun kutun cikarsa onaylayip aliyosun genelde bu kutu 20 25 tarihlerde cikiyo
iki_prens_annesi prensannesi55_ Bu buyuk boylar icin x deniliyo cnm yani sana buyuk boy cikmis bizede numune urunlr cikms olmus 😂😂
mustafayamaninannesi iki_prens_annesi yok canım bişey atmadım geldi ama daha kargolanma aşamasında gösteriyor yorum kapalı bekliyorum diğerini de bakalım
Yesilimm iki_prens_annesi Kutu çıktığında soru falan mı soruyorlar? Sonra mı onaylanıyor yoksa nasıl oluyor? Bana Temmuz kutusu çıkmıştı ama kaçırdım🙄
iki_prens_annesi Yesilimm yok soru sormuyo kutu cikiyo 3 5 saat icinde onaylaman gerek onay olmasa kacirabiliyosun malisef 😳
Caglarass iki_prens_annesi Benimkide daha hazırlanıyor kargoya bile verilmemiş. Önceki 10 günde gelmişti, bu çıkalı 15 günü geçti ama ses seda yok 😂
Deletedmom4444 iki_prens_annesi Benimde gelmedi mesaj attim temmuz kutulari dagitimi devam ediyor die bi cevap geldi.
iki_prens_annesi Duyulurum Yok cnm mesela bigun kutu ciktiysa haftaya kadar eline ulastiriyolr en fazla 7 10 gun icinde geliyo
iki_prens_annesi mertinannesi_ anldm genelde msj veya arama olurda baya zamn gecti merak ettm ne oldu diye
iki_prens_annesi Elif-Liya bu bakim temizlk yiyeck icecek numune veya büyük boy urunler ucretsz geliyo sana snra deneyip yorum yapiyosun bazen fazla cikiyo kutu bazen cikmiyo sans isi malisef