hunilimomm iki_prens_annesi yok hala gelmedi ilk defa bu kadar uzun oldu niye böyle oldu bilmiyorum daha önce 2 haftada felan geldi cunki
Zynp_mry iki_prens_annesi yok atmadım ilk defa çıktı bana bekliyorum temmuz ayında üye olmuştum zaten😊
tatlisert iki_prens_annesi şimdi baktım sitede hala kutu hazırlanıyor yazıyor. Belki sizinkide kargoya verilmiştir.
iki_prens_annesi Zynp_mry anldm cnm uzun zamadr uyeyim ilk defa bu kadar uzadigini gordum normalde en gec bir hafta icinde gelirdi
iki_prens_annesi Zynp_mry Bayramdan snra cikti paketlr ben onlari hesabini instgramda takip ediyorum paylasim yaptilr kutular yola cikmaya hazir diye de gelmedi hala