Bebeğim 2 aylık. Normalde mama ve meme devam ediyorduk. 4 gün önce mamayı çok azalttım bazı günler vermedim bazı günler 30 cc verdim ve 4 gün önce biogaia gaz damlasına başladım o mu etkiled bilmiyorum. Bebeğimde de kaka yapamadığı için hiç huzursuzluk yok arada gaz huzursuzluğu oluyo kabız olsa ıkınırdı diye düşünüyorum. Normal mi 4 gün yapmaması ? Gece rüyamda bebeğimin kakasını yaptığını gördüm niye yapmıyo diye düşünüp duruken 😂😂