dlrkrn bu yürütüçeci bu kadar kötülüyorlar ama yürüme geçikmesi yapmıyor korkmayın oğlum 6aylıkken koydum 10 aylık olana kadr bindi 11.ayda sıraladı 12.ayda yürüdü doktorlar hepten koymayın demiyor 10-20 dkdan fazla bırakmayın diyor benim doktorum en azından böyle demişti ona bakarsak hoppalada iyi bişey değil çocuk sürekli zıplmak istiyor yeğenimden biliyorum koydular cocuğu hoppalaya 15 aylık oldu 6-7 aydır çocuk durduğu yerde bile hop hop yapıyo annesine yaptırsın diye ağlıyor alıyorsanız yürütec alın bence dün de şöyle bişey düşündüm yürütece kemikleri için zararlı diyorlar ama kanguru kullanımına hiçbişey demiyorlar oysaki oturuş tarzları aynı