Pinky35 biz kızımı 1 aylıktan beri klimalı odada uyutuyoruz doktorumuzun tavsiyesi ile siz neye dayanarak klimalı oda da uyutmayın diyordunuz ki sıcak soguktan daha tehlikeli der doktorumuz hele ki küçük bebeklerde nefes alma zorluğu yaşanırmış klimayı 24 derece de sabit tutuyoruz 24 saat hiç kapatmıyoruz o da ısısı hiç değişmiyor yani aynı zamanda odanın kapısını hiç kapatmıyoruz ve camlar üstten açık hava sirkülasyonu için, bebeğimi de geceleri bazen uzun kollu ince bir tulum bazende kısa kollu tulum ile yatıyorum havanın sıcaklığına göre yani demem o ki klima doğru kullanıldığı sürece çok mantıklı bir icat bu sıcaklarda klimasız durmak çocuğa işgence olur bence