kaymakliekmekkadayifi Kizlar kehribar kolye kullaniyor musunuz yada bileklik vs ne icij kullaniyorsunuz kullaniyorsaniz ?
Burculiceee kaymakliekmekkadayifi diş çıkarma döneminde ağzı akmıyormuş ateşi falanda fazla olmuyormuş sakinlik falan verirmiş öyle diyorlar bende alsam mı aşmasam mı bilemedim doktor kontrolüne gittiğimizde her bebekte var
HaLe31 kaymakliekmekkadayifi bileklik ve kolye kullanıyoruz gazı bitmedi salya biraz azaldı bizim oğlanın bir günü bir gününü tutmuyor atak dönemindeyiz bi de işe yarıyor mu yaramıyor mu anlayamıyorum bi türlü
UraSsmom kaymakliekmekkadayifi 4 aylıktan beri kullanıyorum kolye salyası vs bitmemişti ama dişleri çok kolay çıkarıyoruz ondanmıdır bilmiyorum şuan 15 aylık
Merilice kaymakliekmekkadayifi kullanıyorum. Salyası tamamen kesildi. Gaz sancısı da geçti ama ben 4.aydan sonra kullanmaya başladım. Zaten 3. Ayda geçerdi kolyeyle alakası yok diyo herkes. Tesadüf mü oldu etkisi var mı bilemicem. Dişte 3 tane patladı problem olmadı çok şükür. Şimdi 4.patlıcak o biraz zorlu geçiyo ama yine de aşırı değil. Ben etkisi olduğuna inanıyorum 😊
yaseminoztrk kaymakliekmekkadayifi biz aldık ama ufalandı neden anlamadım 🤷♀️ çıkardım takamadım da geri