Bebeğim 10 günlük memeyi çok seviyor 1 saatten az durunca pek tatmin olmuyor. Aslında sütüm de var çektiğinde bebeğin ağzından süt de geliyor. Kakasını da güzel yapıyor. Ama memede uzun kaldığı için ve uyanıkken sürekli elini yanağımı falan emdiği için çevremdekiler bebek doymuyor mama ver baskısı yapıyor. Vermek istemiyordum ama acaba mı ya düştüm. Sizce bebeğim doymuyor mu? Sürekli meme araması normal mi? Sütü varken yine de mama veren var mı? Ne yapmalıyım?