Bende hep prima kullandım 14 aylık olana kadar hem sızdırma hemde koku hissettim araştırdım Genel de primadan sonra pişik yapmayan bez canbebeymiş molfix aldım aylarca pişik oldu kullanmayı bırakmama rağmen slepy aldım mantar yaptı en iyi can bebe oldu 4 aydır kullanıyorum en ufak sorun yok