Rkyyksl Merhaba kızım 14.5 aylık sıralıyor koltuktan inip çıkıyor yürüme arkadaşı ile yürüyor oturup kalkıyor uzun süre tay tay yapıyor tek elle tuttuğumuz da uzun süre yürüyor ama elini bırakınca hemen oturuyor siz neler yaptınız bu süreçte bi öneriniz var mı ?
Buse_Ayten Rkyyksl aynı sorun bizde de var söylediklerinizin hepsini yapıyor evde yürüme arkadaşıylada yürüyor ama elinde bir temas olmasını yürümüyor
Medoar Rkyyksl cesareti gelmemiştir daha belki benim kızım 18.ayında yürüdü ama tabi doktora gittik o sürece kadar beklemek anne için sıkıntılı acaba yürür mü falan diye dediklerinizi yapmasaydı sıkıntılı durumdu ama biraz daha sabır bence
mina00 Rkyyksl benım kızımda şu an 14,5 oda oyle, ama benımkı kuccukken 3 ay freska bandajı kullandı doktor endıse etme emekleme ve yurumesı bu yuzden gec dedı 1 yasının tamamında emeklemısdı. Sızınkı sonra ne zaman yurumeye basladı?