Merhabalar, kızım 32 aylık, benim eşim evlendiğinizden beri ayın 10-15 gününü şehir dışında geçirir kızım doğduktan sonra da hep böyle oldu, son zamanlarda arttı bu iş durumu mesela bu ay 3 hafta yok ya da bazen sadece haftasonu eve gelebiliyor, bundan dolayı da kızımla birlikte yaşıyoruz her şeyimizi birlikte yapıyoruz, annem ablam abim herkese yakın oturuyorum her gun en az 2 saat dışarıda zaman geçiriyoruz kızımın kuzenleri vs falan oynuyorlar,
ancak son 2-3 aydır kızım bana aşırı bağlandı yani ben olmadan gidip çişini yapan yapınca seslenen çocuk ben olmadan WC nin ışığını bile açmıyor,
beni odasından çıkarmak istemiyor
geçen hafta annemlerin bahçede yemek yiyorduk ben torunları ön tarafa çıkarayım siz rahatça yiyin yemeğinizi dedi annem, kızım benim yüzüme bakıyor git demezsem gitmiyor
Pazar günü eşim buradaydı kızımla birlikte ekmek almaya gitmek istediler kıZımda çok hevesliydi kapıya çıkınca annem gelmeyecek mi demeye başladı yok kızım ben sizi bekleyeceğim hadi ekmek alıp gelin dedim ağlamaya başladı annemde gelsin diye
yeğenlerimin kız arkadaşları geldiler çok görmedi kızım onları ama çok sıcak davrandılar benim kızımı ve diğer küçük kuzenleri toplayıp çikolata almaya gitmek istediler kızım asla gitmedi
Arkadaşlarıyla kuzenleriyle oynarken beni aramıyor ama başka kimseye de gitmiyor uyurken bile yanımda yat diyor ya da o benim yanıma geliyor
geçen dönem 4 ay kreşe gitti hafta da 3 gün, Eylül ayında yeniden başlayacak bu bağlılıkla nasıl gider bilmiyorum