Seymakrpnr Kizlaar sezeryen dogum yaptim ilkk kez ilk cocugum bebegim 64 gunluk oldu ama ben hala adet olmadim yaklasik 40 gundur hic kanamam gelmiyor normal mi sizlerde nasil oldu
birkedibirbebekannesi Seymakrpnr Bebeğim 4 buçuk aylık oldu ben hala olmadım. Doğum sonrası normal uzun süre olmamasi merak etmeyin
Guldanee1 Seymakrpnr valla canım ben 5.5 ay önce sezeryAn doğum yaptım o günden bugüne hiç mi hiç adet olmadım tekrar hamile kalırım diye çok korkuyorum bir an önce sprial taktırmayı düşünüyorum
Berentelli Seymakrpnr 3 aylık bebeğim var iki kere adet oldum benim bir yandığım var doğumdan sonra 1 sene adet olmamış
05122014 Seymakrpnr 4 ay oluyor sezeryanla dogum yapalı kırkım çıktı adet oldum düzenli bir sekildede devam ediyor
Metehan123 Ne guzel iste bende de tam tersi durumlar tam bi selale tutabilene ask olsun 🙈😅 dr.a sordum dun emzirme doneminde sık adet olma da hic olmama da yasanabiliyomus normalmis
Uras10 Seymakrpnr herkesin değişiyor bence kız kardeşim benden 16 gün öncem doğum yaptı bebeği 3 aylık o olmadı Benm bebeğim 2 ay 12 günlük vb 2 kez adet oluyorum ben 40 çıkana kadem kanamam oldu
Ahtc Seymakrpnr 8 aylıkken olmaya başladım ben adet olduktan sonrada üç ay düzensiz oldu sonra tekrar düzenli olmaya devam etti sizin daha yeni çok normal 🌺