Ftm-
Ftm- var ya öylr biliyorum. Ben Stanley’i küçük boy kullanıyorum ama geziye gittiğimizde bir arkadaş var kampçı boy boy stanleyleri var büyük boyunu kalabalık gruba sıcak su koyup çay yapmıştı hepimize yetmişti. 2 Litrelik falandır görmüştüm çünkü. Penguenin tip olarak Stanley’e benzet olanını kullanıyorum çok memnunum. Bir de biri yorumda Stanley’den memnun değilim demiş belki onunkisinde problem vardır kampçı arkadaşımız var ve onun için uzun süre ısıyı koruması çok önemli tüm termosları Stanley çok beğeniyor. Benim de küçük boy kullandığım Stanley bende çok memnunum. Penguen 2 litreliğini kullanıyorum annemde de var o da çok güzel. Uzun ve çıkıntısız olduğu için de her yere sığabiliyor