Merhaba annisler bebeğim 2 aylık doğduğundan beri gaz sancıları var ve uyurken de sancıları yüzünden sürekli uyanıyordu. Duyduğum her gaz damlasını denedim (nurse harveys, biogai, lactocol, zinco, metsil vs vs). Bebeğim gaz çıkarsa bile rahatlamiyordu sancısı devam ediyordu. Tam umudumu kesmisken nutrigen neowind denedim. Çok şükür bin şükür %90 azaldı diyebilirim. Rahat uyuyo oğlum ve gazını da çok rahat çıkarıyor . Kokusu ağır ama buram buram bitki kokusu yani. Burda hiçbir anneden duymadım ben keşke biri bunu da soyleseydi de daha erken deneseydim dedim . Şimdi de ben bulmuşken paylasmamam bencillik olur gibi düşündüm. Umarım sizin de bebislerinize yarar. Mışıl mışıl uyursunuz 🤗