Eşim dedemin ismini koycam demiş oğlum plursa. Şimdi bebek bekliyoruz erkek. Mustafa dedemin ismi. Bir de deniz istiyorduk. İki isimli olcak. Ama ben istemiyorum mustafa ismini. Ailem ise söz ağızdan çıkmış çocuğa zarar gelir hasta olur diyorlar. İlla o ismi de koy iki isimli olsun diyorlar. Ben istemiyorum. Gerçekten böyle bişey var mı. Bu tamamen batıl bir inanç ama anlatamıyorum onlara malesef.