Merhaba, aynı durum bizde de olmuştu. Doktorumuz bebeğimizin ya az beslendiğini yada çok terlediğini söyledi. Beslenmeyi arttırın demişti. Sık sık emzirip serin yerde tutunca geçti bu durum. Siz de bunları deneyin geçmezse 2-3 güne doktora gitmenizi tavsiye ediyorum.