Momn Olmayacağım diyordum ama olan hemşireler doktorlar var onlarda bebeklerini düşünüyordur diye bende olacağım ama hangisinden oldunuz
Hbbknk Bende çocuğuma antikor geçsin diye oldum çocuk doktoru olmamı söyledi Allah korusun bulaşsa bebeklerde tedavide uygulanmıyo diye biontek oldum
Alpingo Momn ben biontec oldum kesinlikle o aşı daha iyi kaç doktora danıştım hangisini olursan ol ama ol dediler,delta virüsüne karşı sinovac aşısının etkisi yokmus snaıırm
auroraleigh Momn Koruyuculugu daha yuksek diye biontech, iki dozunu da oldum. Bebeginize de antikor geciyor yani onu da korumus olacaksiniz bence ertelemeyin derim
Aybarss_Mom Melek06 hemşire emzirme demedi canım ama ben yine 3 4 saat sonra emzirdim çok şükür bişey de olmadı
Melek06 Aybarss_Mom teşekkür ederim canım bende olmayı düşünüyorum ama 50 bebeğim iste nasıl olur bilemedum