Ayazgan Kızlar saçlarım icin biotin kullanıyorum ( alopecia ) 10 aylık oğlum eline almış şişesini dökmüş yere kapağını nasıl açmış hic bilmiyorum. bi anlık boş bırakmamla atmış ağzına. Ne yapmalıyım hastaneye gitmelimiyim. bitkisel ürün doktor emzirme döneminde kullanabilirsin demişti verirken. Varmi basına gelen yardım istiyorum 😢
Unknown Ayazgan Ne yaptığından tam olarak emin değilseniz, doktora gitseniz iyi olur. Bu tarz durumlarda bi şey yedirilip , içirilmez. Ayrıca kusturulmaya çalışılmaz. Mideye inen maddeyi kusarsa, yuttuğu esnadaki hasarı tekrar verir.
Yazveben Biotin fazlasının bile vücuda hiçbir zararı olmayan bebek yutsa bile ona hiçbir sakınca göstermeyecek masum bir vitamin hiçbir şey olmaz☺️ Benim kızımda biotin eksikliği var 1 yaşında ve 2 aydan beri biotin vitamini içiyor. Biotin zaten fazlası idrarla atılan bir vitamin. Kaç tane içti ? Ve sadece biotin değil mi ? İçinde başka vitamin yok ?
Ayazgan Yazveben öylemi teşekkür ederim içim rahatladi biraz. En fazla bi tane atmıştır ağzına yutup tutmadığından da emin değilim zaten yoğurt yedirdim ayran içirdim bol bol su verdim. Biotin olduğu icin önce sizlere sormak istedim farklı bi ilaç olsa zaten direk giderdim acile tekrar teşekkürler 🌼