Kızım 3.5 aylık, ilk kez pişik oldu :( evvelsi gece kaka yapmış sabah altını açtığımda gördüm ve ondan sonra poposu çok kızardı döktü. Her gün zaten yıkıyoruz bi de sudo krem sürüyorum. Dün gece de dalamadı uykuya çok uyandı acaba pişikten midir? Neler yapabilirm çabuk iyileştirmek için anneler?