Tam 1 ay once dogum yaptim. 1 haftadirda gogusumde yanma agri ve nefes darligi yasiyorum tansiyonum dusuyor 1haftadir gitmedigim bolum doktor acil hastane kalmadi bir turlu sebebini ogrenemedik ve ben cocugumla ilgilenemez oldum cunku bayilcak gibi oluyorum esimle bu yuzden surekli tartisiyoruz ne sagligim nede huzurum kaldi yasayan ve atlatan varsa allah rizasi icin yardim etsin.