Arya1801 Arkadaşlar iş arıyordum şok da hakmar da aynı anda dönüş yaptı ama hangisi iş konusunda daha iyi bilmiyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi
Zeynep_alya24 Arya1801 ben şokta çalıstım yemek molası var 1 saat diyorlardı hiç yemek molası yapmadm ya kasada yedim ya da 10 dkk yerime biri baktı o arada yedim onun dısında br zorlu yoktu
Nefeshiramm Arya1801 a 101 çalışanı olarak markette çalışmak zulüm hakmsrı bilmiyorum ama şok bence daha mantıklı şokta öyle sıkı yönetim yok🤣