Bayanlar merhaba 30 haftalık hamileyim ve sağ ayak üstüm o kadar çok ağrıyor ki artık basarken topallayarak yuruyorum o derece ve bu ağrı 1 aydır var maalesef. Magnezyum da kullanıyorum anlam veremedim doktorum da kas hastalığın olabilir mi acaba dedi . Başka bi bölüm doktoruna da gorunmedim. Bunu yaşayan var mı acaba ?