Merhaba herkese bebeğim 8 aylık oldu dün Dr kontrolu vardı kilosu 7.800 boyu 70cm geldi Dr önümüzdeki aya kadar 8bucuk olmazsa takviye edici mama başlarız dedi sizce nasıl zayıf mı genetik olarak minyon bir bebek zaten babası da çok zayıf sizin bebisler ne durum da