Demet_k Bebeğimin ilk dişi 10 aylıkken çıktı. Şimdi alltta iki dişi var. Bugun farkettim üstteki yan dişi çıkmış. Normalde önce üstteki orta dişleri çıkması gerekir diye biliyorum. Normalmi bu şekilde olan varmı aranızda