Merhaba. 11,5 aylık oğlum bir hafta boyunca ara ara ateşlendi, bu süreçte üç defa hastaneye gittik, en son 40 dereceyi geçen ateşi zor düşürüldü. Çok şükür hepsi geride kaldı ama uykuları değişti.
Normalde gündüz toplamda 1,5 saat kadar uyuyordu iki uyku yapıyordu. Evet bu kadar az uyuması zorluyordu beni ama gece 12 saatlik bir uykusu vardı. Gece sık sık uyanıyordu ama iki dakika emip uyuyordu.
Şimdiyse gündüz uzun uzun uyuyor. Bazen uyandırıyorum çok uyuduğu için. Dün üç uyku yaptığı halde akşam 6da tekrar uyumak istedi, tabi uyutmadim. Gündüz toplamda 3 saat 15 dakika kadar uyudu belki de normal onun yaşındaki bir bebek için. Buraya kadar da her şey normal. Ama geceleri de değişti, biraz uyuyor 5-6 saat kadar aralarda uyanıyor sonra sabah olmuş gibi direniyor uykuya. Ben de hiç dinlenemiyorum.
Neredeyse sadece emiyor, emmesi dışında meyve kefir falan tüketiyor az miktarda. Ama sütüm de dinlenemediğim için çok etkilendi… Ne önerirsiniz bana nasıl bir düzenleme yapabilirim?