1prens1prensess elcn4139 2.ayda yatıyor sanrm benim öyle olmuştu e devletiniz varsa ptt kurum ödemelerine girin eğer paranız öeme aşamasında yazıyorsa yatmış demektir alabilirsiniz
vanilyakokusu elcn4139 allah aşkına nasıl ve nereye başvuruda bulundunuz tam 3 aydır bekliyorumda kimisi kaymakamlıktan oluyor diyor. Net bilgi alamadım yardımcı olur musunuz ? Aşama aşama ne yapmam gerekiyor. Kimisi dilekçe doldurmam gerektiğini söyledi
Ebrugzbk vanilyakokusu PTT den alacaksınıze devletten kontrol edip bu kadar sadece başvuru yapması gerekmiyor (e devlette dogum yardımı yazın çıkyor)
KaganinAnnesi26 vanilyakokusu yaşadığınız ildeki sosyal yardımlaşma kurumuna gidip orada dilekçe dolduruyorsunuz eşiniz de doldurabilir başvuru yaptıktan sonra 2 ay içinde de para yatıyor
vanilyakokusu KaganinAnnesi26 çok teşekkür ederim. Bana forumdan birisi kaymakamlık demişti de. Sizin dediğiniz gibi yapacağım🥰♥️🌹
KaganinAnnesi26 vanilyakokusu sosyal yardımlaşma kurumu bazen kaymakamlıkta olabiliyor o yüzden demişlerdir netten bakıp yerine gidip başvuru yapın 🌺
Caydanlik Bunun belli bir süresi varmı? Bizimki 9 aylık oldu bu hafta yapicam başvuru ama geç kaldım mi acaba?