Normalde mamayla besleniyor ama ten tene temas amacli gunde 3-4 kere emziriyorum agzini islatacak kadar sütüm var ama hem gogsumu ısırıyor hemde mama icerken biberonu ısırıyor beni deli ediyor zaten 2 haftayı aşkın mamayida icmek istemiyor herseyi reddediyor hem gogsumu hem biberonu ısırıyor daha bugun 3 aylik oldu birde