Hshsthmu çiş de asitten haberi yok sanırım kayinvaledenizin, çogu pişik cişten olur zaten, bu sıcak havalarda silmek yerine yikayin bence, daha sağlıklı, ben gündüz hep yıkıyorum gece islak mendille siliyorum, ayrıca çocuklarımızı ve bebeklerimi kendi doğrularımızla yetiştirelim, karışmasın kimse canim🤗