duygu3437 Bebeğim alerjisi çıktı neocate kullanıyordum onu hep kustu içmedi ağzınaa almadı doktor denemem için similac mama verdi ama dünden beri yeşil sıvı kaka yapıyor normal mi sizdede oldumu
MinikBugram duygu3437 bebeğim 7 aylık on günlüktü neocate başladı ve kakası hep yeşil protein içerikli olduğu için yeşil oluyor sorun yok yani
seleno duygu3437 alerji mamalarının hepsi kaka rengini öyle yapıyor normal canım ek gıda dönemi yavaştan düzelir diye düşünüyorum
duygu3437 MinikBugram teşekkür ederim üşümüş sandım ama mamaya başlayınca olunca Bi şüphelendim bide bedava tanıtım ürünü acaba bozuk mu diye şüphelendim
1234560 duygu3437 O zaman mamayı iyi sindirmiş ondan yeşil olmuş . Bebeklerde de zaten tuvalet sulu oluyor zaten katı olursa kabız olmuş oluyor
seleno duygu3437 bence normal canım ishal olsa anlarsın ama fotoğrafını çekip doktoruna danış için rahat etsin