Kullanan var mı electrolux süpürge kullanıyorum 5 yıldır bu sene yok hortumu kırıldı hortum aldım hazne kırıkmış artık yeni almam lazım ama cok butce ayıramam dyson vs isterdim ama işler malum kötü gidiyor. Benim süpürge çok iyi çeker 2 kedim var koltuk halı tüy cok önemli a 101 de 700 müş kullanan var mı 2 güne de elimde kalsın istemiyorum cok kullanırım ben günde 2 cıkar neredeyse