Ltprknn bnde yaza kadar öyleydim çok şükür hiç covid olmadm ama şu var ki çember daralıyor jer ne kadar dısardan eve misafr olmasakta eşlerimiz çalışıyor bnm eşim kalabalık bir ortamda çalısıyo kısın kapanma fln derken bişe olmadı ama sanki bu kış kaçamıcaz gibi geliyor bna. Birini çağırmadığm ve bir yere gitmediğim için 3 yasındaki kızm yasıtlarıyla oynamak istemiyor çünkü yetersiz sosyalleşme yasadık pandemiden dolayı yazın artık ne olursa olsun dedim hep dısardayız çocuğun farklı ortamlara girmesi lazm çünkü