Asilasil Merhabalar pişikle ilgili öneriniz ne olabilir acaba bir anda pişik oldu ve krem çok fayda etmiyor
Bayezidin_annesi Asilasil arkonun yağlı kremini kullanın küçük tüpte olan yeşil çok iyi geçiriyor yada hametan mavi
Serengull_ Deletedmom0099 mrb az önce açtığım post silindi kaka ile ilgili hassa diye 😏 Muz vermeyimi o zaman daha normal mi sizce bu
Deletedmom0099 Serengull_ evet yazıyodum ama gönderemedim muzun lifleri öyle oluyo, gayet normal. vermeye devam edin bi sıkıntı yok
Serengull_ Deletedmom0099 sindirmedeginden değil yani. Kaka olduğu için hassas içerik oldu sanırım anlam veremedim
F_e_t645 Asilasil merhaba bn Yelda krem kullaniyorum komşumun oğlunun artık tara haline gelmişti çok çabuk toparladı
Deletedmom0099 Serengull_ yok yok sindirememekle alakası yok her bebekte olur fotoğraf attığınız icin kaldırıldı, kaka fotoğrafı yasak