annelinkoo Mrblar herkese. Oğlum sezaryenle doğdu doğduğunda kafası yusyuwarlak çok güzeldi ama kustuğu için sürekli yan yatırdım :( şimdi kafa arka yukarı doğru siwrilip uzadı düz kafa yastıkları işe yarar mı ? We hangisini önerirsiniz iki aylık neredeyse..