Kızlar kaç gündür bebeğim hastaydı . Dün acile götürdük ordaki hemşir damarı bulamadı . İğneyi batırıp bacagnı sıktı tam 5 dk kan damlalarını bekledi . Bebeğim çk agladı en sonunda dayanamadm sen napıyosun bırak kalsın tahlil falan diyr bebegi çektim aldım . Bu sırada babasının kucagındaydı ve adam eğildiği için adamı görmedi . Şimdi canını babası yaktığını düşünüyor ve ona gidinxe aglama krizine giriyor 7 bucuk aylık . Basına gelen oldu mı ne yapmam lazım gece falan görünce cok aglıyo