Elifs__ sütünüz yeterli ise bence mama vermeyin gerek yok anne sütü en faydalısı biberona alışırsada kötü olur meme reddi yaşayabilirsiniz ben o sebeple hep zorladım meme emsin diye
kilosu içinde ben tartıya önce kendim çıkıyorum sonra bebeğimi alıyorum kucağıma aradaki farkı kilosu oluyor bebeğin bu şekilde iki kez yaptım doktora gittiğimizde tam tuttuğunu gördüm sizde böyle deneyin isterseniz illa bebekler için olan tartıya gerek yok bu şekilde de evde kilosunu kolayca takip edersiniz
[bilinmeyen] evet hemen yorulup uyuyor 🥺 çenesi yeterince güçlü değil zaten açlığını bastıracak kadarını emiyor uyuyor hemen
artık uyandırıyorum en fazla iki saati biraz geçiyor 😊
[bilinmeyen] evet hemen yorulup uyuyor 🥺 çenesi yeterince güçlü değil zaten açlığını bastıracak kadarını emiyor uyuyor hemen
artık uyandırıyorum en fazla iki saati biraz geçiyor 😊
[bilinmeyen] evet hemen yorulup uyuyor 🥺 çenesi yeterince güçlü değil zaten açlığını bastıracak kadarını emiyor uyuyor hemen
artık uyandırıyorum en fazla iki saati biraz geçiyor 😊