25 aylık oğlum, odasını ayıracağım. Gece lambası alayım diyorum uyanırsa korkmasın ama hiç ışıkta uyumadı karanlığa alışık. Olmadı aranın ışığını açarım diyorum, ilk günler yanında mı yatmalîyım? Gece uyanırsa nasıl olur? Kamera alayım diyorum sesini rahat duymak ve görmek amaçlı, sizce ?