Kaç aylıksınız öncelikle ? Biz 4 buçuk aylığız doğduğundan beri anne sütün alıyor emzik yada biberon almıyor mama denemedik. Son bir haftadır bu şekilde meme almak istemiyor geceleri alıyor geceleri de çok uykulu olduğu İçin kuvvetli emmiyor 😔sizlerde durum nasıl yeni fikirleriniz önerileriniz varsa yazın herkes faydalansın