Yasemin_06 benim de doğumdan beri (5 ay olacak) bir kulağım ara ara kapanıyordu, dediğiniz gibi duyamıyordum çok fazla. Dün doktora gittim kir varmış o kulakta kuruduğu için alamadı. Bir damla verdi onu kullanıyorum 4 gün boyunca kullanacağım. Pazartesi gidip temizleteceğim. Damlayı dökünce kireçli çaydanlığa kireç sökücü dökersin foşur foşur olur öyle ses geliyor kulağımdan rahatsız ediyor ama mecbur artık kurtulayım da bu durumdan. Çok geçmiş olsun bence siz de evde herhangi bir yöntem deneyerek zarar vermeyin kulağınıza doktora görünmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun