Magnolina Elifnisaaaa ilk 3 ay gündüz uykusu yoktu hiç sürekli sıcrardi yüzü koyun yatarsa uyur yoksa 2 dk. Da elini oynatır uyanır di
Koala06 Elifnisaaaa Gündüzde aynı şekilde yüz üstü uyutup pış pış sesi açıyorum çok yorgunsa hiç uyuyamamışsa baya bi uyuyor