350335 aynı dönemlerde aynı sorunu yaşadım. Oğlumun doktoruna sorduğumuzda her gün bebek arabasıyla en az yarım saat yürüyüş yaptırın ağlayacaktir ama siz çevreyi tanıtın anlatın dedi. Her gün balkona çıkarttım kucağımda kıstı soğuktu giydirdim dışarı çıkardım pusette beni gördü sevdiği bir oyuncağı aldım elime salladım puseti sürerken. Balkonda bile çığlık çığlığa ağlayan oğlum şimdi evde sıkılıyor balkonu ve gezmeyi dışarıyı istiyor:) hatta her gün kanguru takıp evde gezdiriyordum 1 ay böyle böyle alıştı kanguruya bile… biraz istikrar ve zaman gerekiyor alışacaktir yapmaya devam edin bence. Kısa sürelerde yakında gezdirin çok aglarsa kucağınıza alın sakinleşsin tekrar yatırın biraz yorucu ama sonu güzel olacaktır inanın