4lphan58 Kızlar doğum yapalı 3 ay olucak birden saç dökülmem başladı ama öye böyle değil çarşaflar halılar banyo her yerde saç var ve taradıkça dökülüyo bi sonu yok aşağı yukarı ne zaman biter yada azalır
Lina34 4lphan58 ben de doğum yapalı 4 ay oldu 5inci aya gircem ve hala dökülüyor eskiler der bebeğin seni tanıdıkça saçlar dökülür ne kadar doğru bilemez insan benim saçlarım inanki at kuyruğu gibi kalmış incecik bir şey kalmış 😔
Krm6321 4lphan58 ya ben 6 buçuk aydir yaptim doğum halen dökülüyor haelen dökülüyor Durmuyo.her yer saç artik tiksindim evimden supurge makinasının haznesi kirden çok saç teli dolu yaa.
4lphan58 Milamoms sizin kullanıp önerebilceğiniz bi biotin var mı yoksa farketmez biotin olması yeterli mi
4lphan58 Lina34 aaa hadi ya hiç bilmiyodum dediğinizi ama acısı böyle tutam tutam saç dökülmesi olmamalıydı🥲😂
4lphan58 Krm6321 aynen aynen evi süpürmekten ziyade kıllardan arınmak için çalıştırıyorum ne kadar temizlersem temzileyim arkamı dönünce yerlerde saçlar ne yapcaz böylr hiç bilmiyorum
4lphan58 Sevmmm hayır bide hamilelikten öncede gür ve sık sağlıklı duran bi saç yoktu idare ediyodum şimdi bunlarda topak topak dökülünce aşırı moralim bozuldu ya arınamıyorum evde saçtan
fatimas27 4lphan58 canim ben de öyle idim oğlum 5 aylik olacak çok şükür bitmek üzere hatta tekrar artmaya basladi .arada duştan önce zeytinyağı surun
4lphan58 fatimas27 ah inşallah darısı başıma özel bi şey yaptınız kullandınız mı zeytinyağından başka
Milkaaa 4lphan58 ay neler cektiiimmmm ben o dokulmelerdenn yanlarım bile açıldı 🙄🙄 hiç bisey kullanmadim bir iki aya düzeliyo merak etme