Oğlum 7 aylık oldu doğduğu günden beri gece uykuları çok kötü 😪 gece saat başı uyanıyor bazen ayakta kalıyor. Şu an diş çıkarıyor ama hep böyleydi sanki. Diş çıkarıyor diye yanıma aldım sanki hiç uyumuyorum tüm gece 😪 uyanınca meme emmeden uykuya dönmüyor çok yoruldum. Sütüm mü yetmiyor ondan mı uyanıyor acaba diyorum. Ek gıdada da bişey yemiyor sadece yoğurt sevdi 😪. Uyuyacağım günler ne zaman gelecek 😪 bir de taşınıyorum gün içinde çok işim oluyor gece uyumuyor gündüz durmuyor yoruldum ben 😔 büyüdükçe uyur dedikçe daha fena oluyor. Tavsiyesi olan var mı anneler 😔