Kızlar günaydın. Oğlum salı gecesi aniden ateşlendi. Çarşamba günü ateş düşürücü verdim indi ve tekrar 39.5 çıktı. Hemen eşimle çocuk acile gittik. Doktor sadece boğazına baktı ve kötü olmuş diyerek antibiyotik yazdı. 1 saate yakın hastanede kalarak ateşini düşürmek için uğraştık. 37.7 iken hastaneden ayrıldık. Perşembe sabahı bir uyandık oğlumun bacak araları, ağız kenarı, kolları bu şekilde. Doktorumuza yazdım ama henüz dönüş yapmadı. Neden bu şekilde olmuş olabilir bilen ve yaşayan arkadaşlar yardımcı olurda sevinirim. Bu Arada hala ateşi var.
