Kizlar merhaba. Ben örgün okudum esimi de simdi acik ogretime yazdırdık yani gecen yik. Fakat ben açıköğretimden hic anlamiyorum. Edevlette ogrenci olarak cikmiyor sinavlar ne zaman geçen sinav oldular esime bilgi gelmedi. Sonra bana takip etmiyorum diye kiziyor. Nasil bi anlatirmisimiz Allahim askina. Nerden kontrol etmeliyim nereyi aramaliyim