Xyz1234 ayseciiikkkkk bilgim yok üstte kalsın. Sikayetiniz neydi bizim kızda da enf. Var ultrason istediler
Uerdem ayseciiikkkkk başıma gelmedi bilmiyorum ama bol su icirmen gerektiğini düşünüyorum bez rengi nasıl çiş koyu mu?
Tahire Benim oğlan da vardı 3,5 yaşına kadar sürdü.Bol su iciriyoduk bide ağrı kesici şurup ve fitil kullanıyorduk.Tedavisi yok çocuk nefroloji bakıyor.Kum dökme zamanlarında sakin kalicaksiniz ağrı kesici vericeksiniz.
ayseciiikkkkk Uerdem doktor kesinlikle su verme dedi daha 45 günlük anne sütü dışında birşey vermiyorum
Merve-34 Benim bebeğimimde 2 aylıkken sol böbreğinde kum çıktı doktor bol bol emzir dedi dökerlermiş çok sorun olmaz dedi korkma canım bol bol emzir
ayseciiikkkkk Pasa27 benimde içmiyor bugün kaşıkla verdim sabah çıkarttı dışarı öğürdü sürekli bulantısı çok oldu sudan dolayı