-nuurr9206 Diş dönemnde zorla mı yemek yiyolar yada süt içiyolar kızlar? Sanırım diş dönemindeyiz. Zor içiyo yiyo el hep kulakta. Saatlerce aç kaldığı oluyo. Önerileriniz varmı ya 😔
irva -nuurr9206 Oğlum her diş çıkarma döneminde ek gıda reddi yaptı.Şuan yine aynı.Sadece mamasını içiyor.Bir de eline soğuk meyve salatalık verince dişlerini rahatlatıyor ısırıp.
Sirius-10 irva be kadar sürüyor bu dönem peki yani biri çıkıyor sonra diğeri için yine aynı bizim bitmedi bi türlü
irva Sirius-10 Valla kuzum inan bende bekliyorum bitmesini.Biri bitiyor biri başlıyor.Allahtan mamasını yiyor da oradan kurtarıyorum ben.
Sirius-10 irva benimki de anne sütü alıyor ama kilo veriyor yine de demek ki yetmiyor ben de mama başlamak istiyorum en azından karnı doysun 😞
irva Sirius-10 Diş döneminde bazen kiloda verebiliyorlar.Ama doymadığını düşünüyorsan sütün az geliyorsa tabiki mama verebilirsin.
Sirius-10 irva yani nerdeyse sıfır ek gıda sadece anne sütüyle 11 aylık bi bebek doymuyordur heralde ☹️