Merhabalar sevgili anneler😊bebeğim 4 aylık oldu geçmek bilmeyen bir kabızlığı var malesef ne önerirsiniz aynı zamanda ek gıdaya da geçtik çünkü 2 aydır çok az kilo alıyor nedense yavrum😔Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda? Pazartesi götürcem doktora ama size de sorayım dedim🙏😊